15/09/2010 2. Balkanlar ve Ortadoğu Ülkeleri Denetim ve Muhasebe Tarihi Konferansı - 2nd Balkan and Middle East Countires Conference on Auditing

TR - 2. Balkanlar ve Ortadoğu Ülkeleri Denetim ve Muhasebe Tarihi Konferansı nedeniyle 15-18 Eylül 2010 tarihleri arasında pul sergisi düzenlenecek olup; sergi için özel tarih damgalı özelgün zarfı satışa çıkarılacaktır. Ayrıca Harbiye Askeri Müzesi Malazgirt Salonu Şişli/İSTANBUL adresinde açılacak olan geçici işyerinde 2. Balkanlar ve Ortadoğu Ülkeleri Denetim ve Muhasebe Tarihi Konferansı 15.09.2010 İSTANBUL ibareli özel tarih damgası kullandırılacaktır.

EN - To commemorate 2nd Balkan and Middle East Countires Conference on Auditing and Accounting Histroy a stamp exhibition will be held between 15-18th September 2010 at the address Harbiye Military Museum, Malazgirt Hall, Şişli - İstanbul. The special day cover with special date postmark on will be put up for sale. Also the special date postmark with the text of 2. Balkanlar ve Ortadoğu Ülkeleri Denetim ve Muhasebe Tarihi Konferansı 15.09.2010 İSTANBUL will be used at the same address.


Cover / Zarf
Special Day Postmark / Özel Gün Damgası ;
2.BALKANLAR VE ORTADOĞU ÜLKELERİ
DENETİM VE MUHASEBE TARİHİ KONFERANSI-15.09.2010-İSTANBUL


Cover / Zarf
Special Day Postmark / Özel Gün Damgası ;
2.BALKANLAR VE ORTADOĞU ÜLKELERİ
DENETİM VE MUHASEBE TARİHİ KONFERANSI-15.09.2010-İSTANBUL
Postmark / Posta Damgası ; 15.09.2010-ŞİŞLİ-8

Teşekkürler / Thank You Tarık BEZER

No comments: